Bilbingo i regnet

Kom precis hem från lite duttande i Måttsund med Malkan, mkt trevlish :). Men nästa gång ska vi slå på stort så vi slipper springa för att köpa lotter och bunkra upp med lite gotta :). Det blev då ingen vinst denna gång men nästa, näästa :P.



Det känns som att det alltid ska vara något fysiskt fel, är det inte det ena så är det de andra. Ringde Hermelinen ang min höft och fick rådet att "ta en Ipren", åhh herregud. Om det hjälpt med Ipren så hade jag ju inte ringt. Dom hade iaf inga tider så ringde till vårdcentralen och fick rådet "du kanske ska sluta jobba då?", öhh vad är det för ett jäkla råd?? Kanske kan vara en fördel att först lista ut varför jag har ont....? Fick då, hör och häpna, en jätte bra läkare som dels var grundlig och förklarade allt väldigt bra. Jag har fått en inflammation i någon muskel i höften vilket leder till att det strålar ner i hela benet så nu är det dags för en pronaxen kur. Skulle ha satsat på högkostnadskortet i början av året då hade jag uppfyllt kvoten nu!!

Helst ska jag ta det lugnt men jag känner inte att jag kan det. Det är mkt på jobbet och jag VILL inte ta ledigt, behöver dom här pengarna. Det är ju bara några veckor till så jag ska nog stå ut.

I helgen blire mest troligt fest med Fredrik och hans polare och Kafelino, tripp till Piteå och kanske travet :).

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nå Det är ju jobb och plugg. Just nu känns det sm man inte gör någon nytta när allt står still ;P Men det är säkert vanligt. :P

2010-07-22 @ 11:12:11
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0