So far so good!

Igår så utmanade jag ju ödet genom att åka till Linda och klippa mig och än så länge känner jag då inte av några som helst symtom och jag blev dessutom supernöjd med klippningen :D! Nu slipper jag ha hårband när jag ska läsa för tidigare har allt hår ramlat i ögonen haha. Det känns även som att huvudet har blivit några kilon lättare, skönt!

Idag så är det faktiskt storm ute, brukar ta smhi's varningar med en nypa salt men nu är det verkligen vider väder ute! I och med detta väder så bestämde jag mig för att ha en bak dag och baka bullar etc. Sedan slog det mig - jag måste handla! Så det var bara att ge sig ut och skotta uppfarten och försöka backa ut Mickes bil men det var inte det enklaste i och med att garagedörrarna smällde igen hela tiden för att det blåser så jävulst. Väl ute och på väg till Ica var jag nära att köra fast ett ex antal ggr och det slirade och spårade som aldrig förr. När jag äntligen hade bänglat mig hem från affären så återstog bara ett problem - att ta sig upp på garageuppfarten igen! Men genoom att ta rejält med sats så tog jag mig äntligen upp (efter tredje försöket). Hooh, vill inte ge mig ut igen!!



Nu så sysselsätter jag mig alltså med att baka bullar som jag och Fredrik ska smaska på senare när vi ska bygga ihop hans malm byrå :D. Hoppas att dom tar det lugnt förresten, han och simme är på väg till Ikea i skrivande stund! Vad var det jag sa i ett tidigare inlägg, killar och planering ingen bra kombination?!

Åter till bakbordet!

Kommentarer
Postat av: Fanny

men faen vad gott! Kom och baka hos mig ;D

2010-01-27 @ 15:59:42
Postat av: Marie

Det tog sex dagar innan John blev sjuk efter att jag och Vincent blev det, så ropa inte hej förens du hoppat över det-där-vattendraget-vilket-det-nu-är, haha. ;)

2010-01-27 @ 22:34:53
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0