Scrapbook

Jag fick en snilleblixt på stan idag - jag ska göra en scrapbook. En liknande som hon i My sisters keeper om ni vet vad jag menar. Med bilder, utklipp, tyger, stickers och allt möjligt roligt man kan hitta :D. Det blir lite roligt pyssel och roligare att titta i också för den delen :)!

Annars har jag inte mkt att förtälja, de blev ingen bio (eller allstar) idag. Bion var fullbokad och på allstar är det roligare att fara på om man är ett litet gäng så det får bli en annan gång helt enkelt :). Fredrik har fått sina spelare och mixerbordet idag så han ska väl få visa sina moves och sen blir det väl att mysa till nån film, inte alls fel det heller :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0