Kräksjukan

Kräket härjar i umgängeskretsen men so far so good för min del *peppar peppar*. För att testa mitt immunförsvar ytterligare så ska jag till Linda i eftermiddag/kväll och få mitt hår friserat :). Lite handsprit och sen ska det nog gå bra :).



Nånting sånt hade jag tänkt mig :D.

Planerna för veckan har blivit smått ändrade pga magsjukan och övriga händelser men det blir prima iaf :). Onsdag/dag - stan, onsdag/kväll - hang around kanske(?), torsdag/dag - lunch med Malinski, torsdag/kväll - middag och biljard på allstar (någon som är sugen?).

Det har skett en förändring hos mig, jag kan numera kalla mig själv för bokmal! Shit, den dagen trodde jag aldrig skulle komma haha. Men jag har som missat en hel genre "deckare"!! Tidigare har jag bara läst verklighetsbaserade böcker som handlat om någons missöde. Visserligen handlar böckerna fortfarande om missöden men ändå :P.

Helgen kommer innebära vinförtäring! Vi har bara kommit så långt i vår planering men det löser sig ;).

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Therés

Jag är på, jag är på!! :)

2010-01-26 @ 22:01:28
Postat av: Fanny

Jag är KANSKE på, om jag hinner! :) Call me

2010-01-26 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0