Helg?!

Hmmm... Fredag idag, det känns som vilken dag som helst. Men det blir väl så när man inte har något inplanerat, blir lite väl dagvill.

Det har blivit mkt fikande på sistone men jag klagar definitivt inte :)! Det är som roligt att surra, uppdatera lite och studera människor :). Idag så var Fanny mitt fiksällskap och igår så var jag med Malin :).

Jag måste ju skryta lite om mina senaste inköp :D. För 280kr har jag fått 2 par jeans, 1 par trosor, ett hårband, en foundation och ett skärp, inte pjåkigt alls :). Men det jag mest av allt behöver just nu är en klippning!! När luggen täcker ögonen så är det verkligen dags, så det måste styras upp :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0