Galet trevligt!

Igår så blev det vinpimplande med en massa härliga damer hos Fanny. Det var sjukt roligt och vi fick till och med ut en "efterlysning" på minicab efter en snäll men tafsig morfar haha ;P. Jag tror alla blev rätt runda under fötterna och ungefär hälften drog ut på krogen. Det blev dock ingen utgång för min del och det var väldigt skönt faktiskt. Det är ju ändå alltid som roligast på förfesten :). Min promenad hemåt var dock ingen höjdare! Jag tog på mig full mundering och hela baletten och tur är väl det. Tredje gången som jag går vilse på vägen mellan Skurholmen-Lerbäcken haha. Eller vilse och vilse, jag tror att man kan gå en väg och sen visar det sig att kvarteret bara går runt och så var jag tillbaka där jag började. Men efter 40 svinkalla minuter så var jag äntligen hemma och stöp i säng på en gång :).

Nu så har jag tagit mig till Kyrkbyn och inväntar middag, jag valde dock en dålig dag för idag så står det palt på schemat. Nog kan ju palt vara gott men min kära mage tycker inte om det men det ska nog gå bra :). Kanske skulle basta efter maten, dra täcket över huvudet och avlida sen det lät som en bra plan :).

Imorgon så ska jag fara och "visa upp mig" på en möligtvis framtida arbetsplats. Hoppas verkligen att det går vägen! Det känns nästan som att hela min existens hänger på det där jobbet, men det gör det ju självklart inte.


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha ja det var jätte trevligt, att göras om! :)



Lycka till imorgon :)

2010-01-06 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0