Det tål att ältas

Underbara fantastiska Barcelona, vad hade inte den staden? Det fanns ALLTID någonting att göra! En picnic i park montjuic, en kaffe på starbucks, lata sig i solen på stranden, strosa runt på stan och bara kolla på allt folk, en kanna sangria på någon mysig uteservering, en helkväll framför magiska fontänen, en (gratis) bar runda... Listan kan göras lång! Skillnaden från denna underbara stad mot Luleå är nog först och främst vädret och folket. Jag kan inte direkt säga att jag är speciellt sugen på att fara och sätta mig på en bänk utanför smedjan och glo på folk. Luleå/Sverige har sin charm men jag måste säga att utlandet överhuvudtaget tilltalar mig mer.







Idag känns det som att de flesta är på jobbet eller sjuka så för min del blir det att dra täcket över huvudet och ha Walander-maraton :). Nästa helg blir det iaf Skeå, can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0