Min helg i bilder

Fredag.
Lunch och fika på stan med brudarna och sedan hade jag och Malin film-svullo-kväll med godis och Beck :). Avslutningsvis så gav vi oss ut på en traditionsenlig roadtrip, denna gång med destination Klubbviken :D.
Lördag.
Igår så stod festligheter på schemat :). Förfesten stod Thess för och det gjorde hon bra, hade jäkligt roligt :D. På väg mot Allstar så drog jag en traditionsenlig vurpa (det är viktigt med traditioner haha), så nu är knät fullt med skrapsår och höften är helt blå, ajaj. Allstar var också väldigt trevligt, en liten buzzkill var dock att köa men det gick an :).
Idag/Söndag/Valentines day.
Fredrik var jättesöt, han hade släckt ner alla lampor och tänt ljus i hela lägenheten, satt på musik och jag fick en helkroppsmassage :D. Till middag så lagade jag (med fredrik som assistent;)) fondue, hasselbackspotatis, sallad med getost och en massa goda såser och champinjoner, grymt gott!! Sen hann vi mysa en stund innan jag fick skjutsa honom till jobbet. Det var dock lite tråkigt, att han skulle på jobbet alltså men kvällen har ändå varit perfekt ;D! Vi firade även 5 månader tillsammans idag, shit vad tiden går fooort!! Men det är väl som dom säger att tiden går fort när man har roligt :).
Och nu är jag hemma och hade väl tänkt glo en film eller liknande :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad mysigt ni verkar ha det hemma! Vi måste ju komma förbi någon dag och hälsa på! :)

2010-02-14 @ 23:34:13
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0