Ensamkommande flyktingbarn

Jag har sökt jobb som boendestödjare för ensamkommande flyktingbarn till våren/sommaren så det är bara att hoppas på det bästa, det hade varit väldigt intressant!

Är förövrigt sjukt less på att gå hemma, inte ha någon inkomst osv, den vanliga rutinen. Måste väl snart bege mig till arbetsförmedlingen för att tigga praktik eller nånting för det här funkar ju inte.

I helgen så är jag sjukt taggad för fest, det var faktiskt år och dar sen. Sist var nog klassfesten och det känns som en svunnen tid haha :P. Nä men i helgen ska det fasiken bli alkoholförtäring!!

På lördag så har Sissela Kyle sin föreställning på kulturenshus, så jag hoppas att mamma och pappa får det trevligt :D. Jag och Micke köpte biljetter till dem i julklapp :).

Nu ska jag göra mig färdig för att fara och hälsa på mormor med mamma :).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0