Blahiblaha...

Åhh försov mig imorse... Jag som skulle ringa vårdcentralen och allt, men jag lyckades få en tid iaf (13.45) så tyvärr hinns det inte med nån fika med mina goa bruttor.

Jag är väldigt trött på att måsta åka till vc stup i kvarten! Dyrt är det också, fii fan. Har lagt ut 1400riksdaler på vc och medicin de senaste 2 månaderna. Suuuuuuck!

Detta betyder även att det inte blir någon alkoholförtäring i helgen pga. anitibiotika. Nog för att jag kan gå ut nykter och ha roligt :).

Idag kommer Emma och Wille hit, KUL :D. Då blir det full rulle i huset igen :P.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men fii faan det låter inte alls bra att vara så mycket dålig som du verkar vara :P hört nå mer på jobbet du sökte? låter spännande..

kram

2010-02-05 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0