Peppar peppar fungerade inte!

Satt och skröt för Malin i fredags om vilket bra immunförsvar jag har och att jag alltid lyckas klara mig när alla andra insjuknar och trots att jag sa peppar peppar, ta i trä (och tog i trä) så fungerade det inte. För nu är jag alltså sjuk, ont i halsen, snörvlar och det känns som att jag har feber fast jag inte har det. Hoppas bara att det inte blir som mega förkylningen jag hade förra sommaren (sist jag var sjuk) för den varade i några månader *suck*.

Försökte komma undan från att jobba idag men chefen fick inte tag på nån annan så jag fick offra mig. Näsan och svetten rann men till slut blev jag färdig iaf :). Men imorgon blir det att vara hemma!

Fick meddelande igår av Malin om att hon möjligen sett Joel Kinnaman (aka Frank Wagner) och det måste ha stämt för jag såg han när jag gick från jobbet :). Han var sig lik minus träningsbyxorna :).

Nu ska jag sova en stund!
Hasta Luego!


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra, då såg jag inte i syne alltså:)

2010-04-18 @ 17:02:18
Postat av: Lisa

Vad gör han häääär?!! :)

2010-04-18 @ 23:15:36
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0