Njallejaurilainen :D

Yes, bokat och klart! Imorgon styr jag, Micke, Emma och Wille kosan mot Njallejaur för lite avkoppling, bastu, sol och god mat :). En riktig chill helg, precis vad jag behöver!



Annars då?! Extas kvällen var superduper rolig!! Det blev dock lite för mycket av det goda för mig och Madde så vi avslutade kvällen relativt tidigt men det får man faktiskt göra ibland ;D.

Jag har pratat med skolan och allt är klart för mig att börja till hösten vilket känns så fruktansvärt sköööönt!! Det ska bli skitroligt att få fortsätta lära mig saker. Fast efter en vecka lär väl huvudet sprängas igen haha. Måste dock börja begrava mig i böcker redan nu så jag är med i gamet när jag börjar :).

Camilla ringde för någon dag sen och ville ha med mig på Scandinavian Hunks kryssning HAHA, inte riktigt min typ av potatis :P. På reklamen verkar det ju vara en gay kryssning för medelålders kärringar haha ;P. Jag sparar nog hellre mina pesetas för en annan kryssning :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0