Fågelholk

Min morfar var här för nån timme sen med en present till mig, nämligen en fågelholk eller snarare två fågelholkar som sitter ihop. Han hade även skrivit 1 och 2 på dem så att fåglarna skulle komma ihåg var dom bodde, ja herregud. Tvivlar på att jag skulle sätta upp dom så Mikael for med dom till farfar och ids inte han så får det väl bli brasved.

Idag så har jag bara varit hemma vilket har varit väldigt skönt. Vid minsta ansträning så blir jag helt slut och varm i kroppen. Skulle egentligen till Extreme Beauty idag och vara nagelmodell men det blev uppskjutet igen så det blir den 4 maj istället. Men hon sa att jag kunde komma förbi henne och fixa dom i veckan och det måste jag nog göra för nu börjar dom bli extremt långa.

Har redan börjat klura lite kring Valborg :). Fredrik har spelning den 1 maj i Areplog så det hade ju varit pörfans att dra till stugan på fredag morgon, Arjeplog på lördag och hem söndag morgon :). Får bara se om det klickar med hans schema :).

Nu ska jag återigen däcka framför tv'n!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaah, okej! :) Nä, tror inte jag kommer. Vi ska nämligen ut i skogen till Anne&Jonis stuga :) Men sup åt mig också, haha! ;D

2010-04-20 @ 12:34:18
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0