Ett april skämt?!

Hojja, det har varit kaos på hotellet idag eftersom att så många varit strandsatta pga vulkanutbrottet på Island. Trodde det var ett skämt när min chef skickade meddelande imorse om att jag skulle börja klockan tio istället för att det har varit ett vulkanutbrott. Så det har inneburit ett jäkla spring mellan våningar och stress med sena avresor, folk som inte vet om de ska stanna kvar osv.

Trots kaoset så sprättade jag pillerburken (koffein tabletter) när jag kom hem till F och har gått lös på lägenheten. Har diskat, plockat, dammsugit och skurat så nu känner jag mig duktig :D. Nu hade det suttit bra med nå gotta men det är nog lika bra att det saknas ingredienser för en kaka för jag har i stort sett bakat nånting varje dag hela veckan ;P

Men imorgon blir det bakning igen, mamma fyller nämligen år så jag hade tänkt baka en herrgårds tårta med hallon och blåbär till henne ;D. Lite självisk är jag dock med tanke på att det är my favourite ;). Utöver detta så är jag väldigt nöjd med presenten som jag och Micke köpt, hoppas att det blir klockrent :).

Denna vecka har jag jobbat ons-tors och ska jobba fre-lör och måndag vilket känns otroligt skönt. IN THE NEED OF MONEY!! Det är lärt all värk i kroppen och knoppen :D.

Nu ska jag fortsätta glo halv åtta hos mig och invänta F och kvällens film Sagan om Ringen :). Nu har vi plöjt igenom alla Harry P, Pirates of the caribbean, Mighty Ducks och efter Sagan om ringen trilogin så blir det alla Stephen King filmer :D.

Finito, adios!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, tack för tipsen! Jag ska ringa dig nästa gång jag får hjärnsläpp ;)

Tyvärr går man ner i vikt av promenader, det bygger inte muskler utan bara kondition, men det är ett plus även fast jag måste tänka mer på vad jag äter för att inte gå ned :P

2010-04-17 @ 21:22:56
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0