Mitt Liv - Mina misstag

I tjugotre långa(korta) år har jag levt mitt liv som har varit kantade av gapskratt, tårar, lycka, sorg och allt vad livet innebär pga av val som jag har gjort. Ibland har det blivit superbra och ibland har det gått åt pipsvängen som för dom allra flesta människorna misstänker jag. Det finns givetvis val som jag är mer eller mindre nöjd med men jag ångrar ingenting och kommer inte att göra det heller.. Någonting har det alltid lärt mig vare sig det har varit på gott eller ont.

Nu står jag vid ett nytt vägskäl, jag har beslutat mig för att ta 1 års studieuppehåll (läs; 1 termin) för att dels komma ikapp med en del restuppgifter och samtidigt för att få upp motivationen och styrkan att fortsätta. Det är aldrig lätt att göra flera saker samtidigt nog för att jag vet att jag får skylla mig själv! Jag vet att det är jag som har gjort bort mig.

Planen för resten av terminen är osäker. Jag har jobb på Coop i Skeå fram till vintern och jag har pratat med hotellet och kommer mest troligt börja jobba helger på Quality. Så det ser ut att lösa sig rätt bra ekonomiskt.

Nu ska jag iaf baka bullar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill att du ska komma hem :)

2009-09-17 @ 12:43:24
Postat av: Therese da best in da world

Jag med. För nästa vecka far jag hem till Luleå igen, blivit återanställd nu, så börjar den 28e :) Men på Lördag smäller det. Ska bli såååå kul och se alla igen!! :)

2009-09-18 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0