Ändrat åsikt!

Förra året eller om det var i år(?) så skrev jag till Marie att en stationär dator är fasiken så mycket bättre än vad en bärbar är och nu får jag äta upp vad jag sa haha. Sist jag var i Luleå så fick jag ju nämligen en bärbar och vi är från och med nu oskiljaktiga! Löööööv it!



Trots det kaos jag befinner mig i så känner jag mig på rätt spår. Jag hade som inga andra alternativ och nu är det bara att ta vara på den här tiden och göra det bästa av situationen. Jag har tittat på lyxfällan idag och fått in lite optimistiskt tänkande. Nu handlar det ju inte om ekonomiska bekymmer men ändå. Att sluta gräva ner sig och förneka och istället göra slag i saken. Nog för att förnekelse och inbillningen av att allt löser sig sitter djupt inrotat. Visst så löser sig allting MEN inte av sig självt.

Om man bortser från skola/jobb så mår jag förbannat bra och jag har personer i min omgivning som ger mig ett leende på läpparna varenda dag och det är ovärderligt!

Jag känner mig lite less på bloggandet faktiskt. Förklarade för Camilla tidigare att om det händer nånting i mitt liv som andra kanske är nyfikna över så tappar jag som intresset över att skriva. Istället har jag gått över till min nya blogg, men jag tror inte att den intresserar er speciellt mycket eftersom att den enbart handlar om musik (HouseOfHelena). Men för mig som aldrig har det tyst hemma och spenderar mesta tiden på internet med att leta efter ny musik att digga till så är den ett under :).

That's all for now folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0