Allt löst - nästan!

Pratade med Quality idag och kommer att börja jobba där igen - nice! Dom kunde inte erbjuda mig en fast antällning utan kommer att få gå som extra anställd men hon sa att det skulle bli nästan varje dag iaf. Skönt, ett problem ur världen! Detta innebär ju då givetvis att jag kommer bli Lulebo på heltid under en period :D.

Hade ett mindre roligt samtal med CSN också. Jag ringde för att bekräfta att de fått in min anmälan om studieuppehåll. De hade de inte och meddelade att jag inte kommer få något studiemedel denna månad utan kommer istället att ha pengarna för 1-17sep innestående. Så jäkla irriterande! Nåja kommer iaf ha råd med räkningarna - jag menar pengar att leva för, vem behöver det?

Imorgon blir en hektisk dag med andra ord! Säger upp mig från Coop och säger även upp rummet här. Läggan har 1 månads uppsägningstid och jobbet 2 veckor så jag kommer nog hem ganska snart :)! Fast jag kommer ju iofs hem på en snabb visit under helgen :)!

Jag vill bara att allt ska lägga sig nu så jag kommer in på rutin igen. Det finns så mkt som jag bara vill få överstökat men allt tar ju sin tid. Det känns som att jag har så många bollar i luften men förhoppningsvis landar de snart :).

Tur att det finns dom som håller mig flytande. Tack för att ni är min flytväst när det stormar på havet ;)!

Kommentarer
Postat av: Malin

Varsågod :P Haha. Wiiieee nu har jag vänner igen :)

2009-09-23 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0