Så underbart!

Jag har haft en helt fantastisk helg i Gällivare! Måste ju få skryta lite :P. Vi har varit på O'learys och ätit gott, druckit bira och glott på hockeyn, dragit en repa på stan, skakat rumpa på Q-Club (det var jag som fick stå för skakandet haha), myst på hotellet och bara varit :). Helt perfekt med andra ord!

Även fast jag var själv när Wälli jobbade så hade jag jävligt skoj iaf, stod och poppade på ändå :). Swing-fly kom förbi och gillade musiken och Tarzan kom även förbi och presenterade sig haha :P.


Nä vi kom...

När vi åkte...

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu finns filmen på william inne i bloggen ;D

2009-10-06 @ 14:47:54
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0