Rosor & Liljor

Jahapp... Nu har hösten börjat visa sig i mitt humör! Jag känner själv hur jag tänder till på småsaker och känner mig allmänt nere och "degig". Nog för att jag vet att det går i perioder och att det oftast blir så här när mörkret börjar falla men det är ändå väldigt irriterande. Min sötis har nog märkt av mina humörsvängningar och kom hem med blommor till mig och då sken jag självklart upp som en sol igen ;D.

Idag så har jag haft en väldigt skön dag! Jobbade bara 3 timmar så efter det snodde jag pappas bil och drog till Kyrkbyn för att hälsa på Willam och Emma som är på besök :). Jag trodde att han skulle börja grina vid första anblicken men icket! Jag fick då både hålla och busa med sötnöten :D! Efter det så drog jag till näset och uppdaterade mig hos familjen Karlsson/Tjernqvist och drack kaffe, väldans trevligt!

Imorgon så är jag L.E.D.I.G, fyy så skönt! Då tänkte jag möta upp Theza i stan och sen tänkte vi luncha på stan, Mary skulle också hänga med vad jag vet :).

På kvällen så ska jag förtära några glas vin med Jp och sen tänkte vi dra på Kafelino och kolla in Miscellaneous Masterpieces (Ja det är jag som har kommit på namnet ;)).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0