Nykterist, javisst!

Nu är jag så less på allt som handlar om alkohol och fest! Hojja! Men det kommer säkerligen bli att jag besöker flaskan på halloween igen. Men då blir det bara att avnjuta ett eller annat vinglas, sen får det faktiskt räcka :). Det går ju så mkt pengar när man ska festa också. Näe, är less på det livet för tillfället.

Nu är jag numera sambo och lever livet i tvåsamhet på Lerbäcken och trivs väldigt bra :). Jag saknar dock min BIL! Malin bor ju rätt nära men alla andra då? För att ta mig till Rutvik måste jag först in till stan och byta buss och sen gå 1km för att komma till Marie och John och sedan är det samma procedur när man ska hem igen - omständigt! Det är inge vidare billigt att åka buss heller, förra månaden la jag ner ca 1.000kr på bussresor. Men då var det ju många lule-skeå resor inräknat.

Idag har jag äntligen tagit fingrarna ur arslet och varit med Wälli och ätit sushi. Jag har nämligen aldrig smakat det förr och jag blev positivt förvånad :). Det var väldigt gott faktiskt men inte nått som jag kommer äta överdrivna mängder av :).

Imorgon så börjar arbetsveckan, eller imorgon är den enda dagen som jag har schemalagd men det brukar öka på :). På kvällen så är vi bjudna på "introduceringsmiddag" hos mina föräldrar, dom har nämligen aldrig träffat Fredrik eller vice versa men det kommer gå så bra så :). Inte ett dugg nervös faktiskt :)!

Nämen om man skulle baka nånting kanske? Chokladfrysmuffins? Malins goda bullar? Hmmm, det återstår att se :)!

Kommentarer
Postat av: Marie

I värsta fall får vi ta oss i kragen och komma och hälsa på, fast det kan vara lite riskabelt att besöka obarnsäkrade hem med pillernissen, haha. :)

2009-10-19 @ 19:27:36
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Blåbärspaj blidde det visst :) Och oj vad vi ska i flaskan nästa helg haha

2009-10-19 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0