Gällivare

I eftermiddag så bär det av mot Gällivare, kul att komma bort! Wälli ska spela på Q-Club så då tänkte jag haka på :).

Annars då? Jobbade igår på Quality och städade 3.11 rum i timmen haha. Ska ligga på 3.7 men är ju lite orutinerad än så länge :P. Chefen sa då iaf att jag får jobba så mycket jag vill när jag kommer till Luleå vilket känns väldigt skönt. Ska fan jobba 7 dagar i veckan så länge jag får. Nu ska jag bara jobba, jobba, jobba!! Och sen resa givetvis!

Jag/vi har kollat på weekend resor över nyår så vi får se vart det bär av, nånstans iaf! Mamma och pappa hr precis bokat en resa till Budapest, 4-7 december. Fan va nice, hade gärna farit dit! Jag hade väldigt gärna velat fara till Dubai också men då vill jag vara längre än en weekend och så måste jag spara penkinen. Bara flyget dit skulle gå på 7.000kr så det tar ett tag att spara till :). Jobba som ett psyk och sen resa, det låter väl som en riktigt bra plan?

Måste börja packa ner alla mina saker i Skeå också, suck! Men förhoppningsvis har jag kvar rummet så att vi kan sova där på Halloween men annars så löser det sig :).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0