Adressändring

Yes, från och med den 11/10 blir jag Lulebo igen och inte bara det Lerbäcksbo också ;D. Jag har en grymt bra känsla om det här och det känns verkligen superbra :)! Så nu har jag lite packning att stå i innan flyttlasset går :P. Funderar på att lägga ut mina soffor på blocket, eller är det dumt? För senare vill jag ha en stor divan-tyg-soffa och mina står ju bara och tar plats? Har som ingen användning för dem.

Mina homies tycker att jag har varit så osynlig här på sistone och bara kommit hem och vänt så ikväll tänkte vi köra en helkväll med lövbiff, klyftpotatis, malins berömda pepparsås och desperata, kan det bli bättre?! Så när flickorna kommer hem från stallet så får dom middagen serverad :). Jag är allt bra huslig ibland :). Måste ju leva upp till mitt smeknamn som jag har skaffat mig här, "bull-mamman" haha :P.

Imorgon ska jag jobba 3 timmar och sedan bär det av mot Luleå igen :-D! Wonderful...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0