Home alone

Karsloken är ute på galejj så innan jag ska åka och hämta honom där vid tre snåret så fördriver jag tiden framför dumburken. Ett förjävla bra tidsfördriv måste jag säga, vad tog vi oss till innan internet fanns?!

Ikväll så har jag varit till Rutvik och hängt gäng och räkfrossat och det var riktigt trevligt faktiskt! Tråkigt att det blir så långt mellan gångerna dock. Fuck vad jag saknar min bil ibland (eller tja mest hela tiden faktiskt)!!!

Malin jobbar till 06-snåret idag/imorgon och bra kompis som jag är tänkte jag dra upp henne ur sängen kring tolv för att dra en repa på stan :). Ska egentligen inte köpa nånting men det kan som vara trevligt att bara strosa runt :).

Framåt kvällskvisten imorgon så bär det av mot Skeå vilket innebär förfest hos Geng och utgång på Balzac, det blir nog riktigt niiice!

Heirårå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0