Vem vet inte du.. Vem vet inte jag...

Vi vet väl inget idag, vi vet väl inget igår?

Idag så känner jag ett inre lugn, frid. Det känns så skönt men samtidigt är jag medveten om hur fort humör kan skifta. Det känns bra att vara tillbaka i hemtrakterna. Mycket dumt kan sägas om Luleå men samtidigt mycket bra också. Känner mig mycket mer stolt över att ha rötterna från norr.

Veckan har spenderats sovande eller inte bara men mycket sömn har det allt blivit. Helgernas galna upptåg tär på krafterna! Och imorgon är det dags igen... In i dimman! Det skulle egentligen behövas en nykter helg nu men det får bli nästa istället. Sedan är det äntligen midsommar! Jag och Fanny panikade lite över midsommar igår men det kommer lösa sig! Hade helst velat dra ut i skärgården till klubbviken eller liknande men de ska tydligen ha stängt i år pga av all fylla där förra året. Lite tråkigt men men...

Idag är en dag då jag känner att ingenting är omöjligt. Jag tänker på alla initiativ som jag ska bli bättre på att ta, stå upp för mig själv mer och att hålla huvudet högt. Ingen är bättre på att vara den jag är förutom jag!

This is going to be a summer for the books!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men gumms.. jag pratade med en man som har hyrt stuga på klubbviken. Det ska vara fest kring stugorna, grilla och öla, basta och bada hela dagen! Sovplats löser sig sa han. Vi åker? ;)

2009-06-06 @ 03:07:53
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Fanny

alltså menade inte att vi ska slagga med dom i deras sängar utan att det finns säkert sängar över :) haha! dom hade hyrt några stora stugor..

2009-06-06 @ 06:46:36
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0