Svenskare blir det inte!

Nää du, har vi inte haft typiskt Sverige/norrlands väder idag så säg? Lokala regn-hagel byar :P

Råkade försova mig lite i morse och vaknade av pappa som klippte gräset utanför mitt fönster. Hatar verkligen att försova mig men som tur var hade Malin fortsatt sova och inte gått upp för att invänta mig :P. Det var bara att kasta på sig några paltor, dra ett varv smink och hoppa i bilen haha. Även idag så har jag varit på stan men hittade ingenting idag heller. Fast det är ju rätt bra med tanke på att jag lever på existensminimum!

Vi var även en sväng på marknaden och firade nationaldagen med en Sverige bakese på Hägnan :).

Nu är det snart dags för VM-kval, alkohol och gott sällskap!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0