Sover humlorna om natten?

Humlor, mygg och getingar tycks det vimla av på eftermiddagarna eller när solen inte är framme men inte på natten, varför? Går dom också och sover som normala människor?



Idag så har jag varit uppe med tuppen! Sov över på Fannys soffa igår och vaknade vid tio av grävskopan på vägen, då var det lika att stiga upp. Sagt och gjort så for jag hem för att umgås med lilla Wille och självklart Micke och Emma också. Vi tog en liten avstickare till Rutvik och hälsade på.

Den senaste halvtimmen har jag spenderat framför datorn med att skriva om lite i min essä som handlar om gruppens betydelse för behandling av missbruk - får väl se hur den blir.

Just nu så infinner sig en känsla av irritation! Åhh, varför ska mitt huvud jiddra?! Yeah, yeah whatever det blir säkert bra.. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag är min egen största fiende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0