Snurra min jord igen...

Sommaren är här och det märks! Inte minst på bloggen, har som aldrig tid att skriva nå längre. Eller tid har jag ju men den spenderas helst på annat :).

Midsommar var jätte trevlig! Hade sjukt roligt, skulle bara ha minskat alkoholintaget något :P. Men nu har bakisheten släppt iaf, det är inte ofta man är bakis i två dagar haha.

Igår så var det sola, bilbingo och filmtittande som stod på schemat. Jag hade ju tänkt vinna, men icket! Det fick räcka med att få en utskällning från grannkärringarna som bad oss hålla igen kakhålet haha. Men jag är oskyldig :)!

Nu ska jag börja tvätta och packa för vet ni vad????

IMORGON DRAR VI TIL PEACE AND LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0