Infravärme, altan, lax, filtar, cider samt potatisknyten?

Sugen?! Imorgon får jag nämligen familjefritt i villan så då kom jag och Theza på att vi kan ju alltid slänga på lite lax på grillen, smutta på en cider och njuta. Det låter väl inte helt fel? Så är du sugen är det bara att slå en pling :).

Idag så har jag varit med Micke, Emma och självklart lille söta William på en shoppingspree á la mamma betalar :P. Det blev dock inte några kläder till mig utan bara till lillskiten dära :).



Kvällen har spenderats i Rautas med att glo på nån rulle :).

Läste en artikel i tidningen idag om att de har en mansjour i Boden dit män som misshandlar sina fruar kan få hjälp. Detta är väl något att satsa på i Luleå? Eller varför inte i alla kommuner? Det är inte över bara för att kvinnan lämnar mannen, vad förhindrar honom från att göra samma sak mot någon annan?

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Glad midsommar /Wille och Emma =)

2009-06-19 @ 12:48:02
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0