Inbillad verklighet?!

Varför ser man inte verkligheten som den är ibland? Eller ännu värre - förvränger den! Varför inte acceptera läget och agera eller gå vidare? Nää livet är fan inte lätt alla ggr, men vem har sagt att det ska vara lätt?! Med risk att låta klyschig måste jag faktiskt säga att vi behöver det dåliga för att verkligen uppskatta det bra. Då menar jag inte att det är dåligt på något vis, kanske skriver luddigt. Alkoholen har väl inte lämnat kroppen än så det kanske är därför jag svammlar! Baby give it up, give it up!



Helgens festligheter skulle jag iaf ha skippat som min magkänsla sa. Det var inte tråkigt eller så men det var bara inte meningen att jag skulle festa igår. Ibland känner man det och allting blir bara fel.

Kom på att jag skulle ha skickat in en reflektionsuppgift i fredags om hur praktiken var och den har jag visst inte börjat med än, whoooops! Men men jag är bra på att skriva när jag väl tar mig tid så imorgon blir det att gå upp i gryningen och nöta :).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0