I'm just doing my thiiing!

Åhhh! Vad ska jag ta mig till med min ekonomi? Nu är det nästan så illa att jag börjar plocka jordgubbar (för det är ju ett så himla välavlönat arbete!). Nåja ska rycka i lite trådar imorgon och försöka styra upp biffen!

So whats new? Not much really. Har spenderat dagen vandrandes på stadens gator med Fankan och Phöza, dom fick dock stå för shoppingen. Efter stan så blev det ett snabbt pit-stop på solsystemet innan middagen.

Kvällen har spenderats med myggen uppe på snakemountain, vi grillade och konverserade, väldans trevligt. Vi försökte även planera lite om Tallin och Lappland så vi får se vad som sker. Vi får ta med oss våra kalendrar och hooka upp saken, för ingen (enligt Sara) gillar ju en banger :P.



Ingen sommar utan R.I.O :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0