Bonkers, wacky, daft, nutty, fruity, haywire, loopy!


Reflektera mera. Ibland behöver vi stanna upp för att komma vidare...

Gjort något nyttigt idag förutom att reflektera?! Jo faktiskt! Tvättat bilen både in - och utvändigt faktiskt, kanske lägger ut den på blocket imorgon(?). Jag står och väger mina alternativ.. Men hur ska jag annars ha råd att betala mina räkningar? Jag har faktiskt till och med sålt min kropp idag! Prostituerat mig till kliniska prövningar eller iaf anmält intresse, så vi får väl se om de vill proppa mig full med piller i motvikt att jag får lite ersättning för ev. biverkningar :P

Känner mig grymt osäker inför de kommande månaderna faktiskt! Men det blir nog bra oavsett vad som händer och sker. Hertz för helvete, ge mig en freerider tripp nu ;)

Nää nu måste jag sova så att jag orkar upp inför morgondagens eskapader! Thess har kidnappat Vincent så vi tänkte dra ut på äventyr med barnvagnen, kaffe och bulla :D

Hejpa hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0