Återbesök i Norrfjärden...

Mjo det har nästan blivit så att vi har farit dit varannan vecka nu, jag och Theza. Fast det är hon som har fått stå för pinandet under tatueringsmaskinen :P. Jag har mest suttit och sett skadeglad ut haha.

För att svara på frågan kring förra inlägget:
Humlor bygger ofta bon i övergivna rått- eller sorkbon. Där gör drottningen en vaxkaka som hon lägger ägg i. Humlorna uppehåller sig ofta i boet nattetid.
Då vet ni!

Annars har det inte hänt så mycket och nu hade jag tänkt gå ut till mitt (försöker vända tillbaka dygnet). Imorgon är det en massa ärenden som står på schemat, förhoppningsvis så gör jag en av sakerna iaf haha..

Näpp! Hejpa hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0