25.000 besökare!

Snokade rätt på lite besöks siffror till P&L och det rör sig om en hel del folk som enligt min pappa "kommer droga och pippa runt i buskarna" haha. Nää du, men riktigt skoj kommer vi få det!

http://www.aftonbladet.se/spel/article4545482.ab

Bara att lifta kommer att bli en upplevelse i sig! Det var faktiskt en kille på statoil idag som liftade och ville åka med men han skulle till Boden och inte jag. Men annars hade jag lugnt kunnat göra det?

Att det blir sommar innebär att alternativ på aktiviteter dyker upp från höger och vänster, det svåra är bara att sålla. Men i nuläget känns det inte som att jag kan göra så många val, allt hänger på ekonomin och jag blir så less över det! Det finns inte så mycket att göra förutom att gilla läget och inte ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0