Strul?! Nähää?

Oh my motherfucking god! Varit på banken idag och satt in pengar och nu när jag äntligen satt mig vid datorn för att betala räkningar slog det mig FUCK mitt kort är ju spärrat och jag behöver det till min dosa för att kunna logga in. Alltid är det något! Så nu måste jag vänta till på måndag för att kunna betala bort allt! Gaaaah!

Igårkväll så fick vi nå ryck jag Malin och Thess så där strax efter tio drog vi till trästocksfestivalen (Skeå) och kollade på The Groovies, The (International) Noise Conspiracy och lite smått av Radon Riders haha :). Groovies var grymt bra faktiskt! Min mor och far sa att det är ett band som skriker ganska mycket men det tyckte jag då verkligen inte! - Bra grejer!


The Groovies

The (international) noise conspiracy

Radon Riders

Efter det så drog vi vidare till korridoren och checkade läget. Fuck jag less jag blev!!! Men jag lyckades då somna i natt iaf för att vakna till att telefonen ringer och det visade sig att jag försovit mig. Första gången jag har en tid att passa på heeela sommaren, och vad gör jag? Försover mig!

Det blir fullständigt till vad man gör det till - men - just nu med allt på mina axlar så känns det inge vidare.

Lite pix från dagarna i korpis:

Vårt guld som vi snodde från Jonas på Ica! :P

Stor-fiskarna

Kedjerökaren :P

Det störda fiskhuvudet som andades och tittade utan så mycket till kropp!

Lite mygg kanske?!

Min tejpade stövel! Stövlar med hål i är inte till så mycket hjälp haha :)

Hasta Luego! ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv Tack! och hej förresten, det var inte igår! Var tvungen snoka runt lite för att se vem det var och jag ser att du skaffat en lill plutt oxå? Kram

2009-07-19 @ 18:05:09
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0