Smattrandet av regndroppar

Jag brukar alltid njuta av att det regnar, så länge man är inomhus och varm men inte idag. Nu känns det bara så himla trist att det ska vara så tråkigt väder. Kunde inte regnet ha väntat till ikväll? Då hade det varit mycket mysigare :).

Igår så var det flott i stora mängder hos Fanny som gällde :). Jag Fny och Karin smällde i oss stora mängder muffins, chips och godis :). Gott var det :). Förutom ätandet så glodde vi på youtube klipp och surrade, riktigt trevligt :) Har ni inte sett kvarteret skatan så har ni missat något :).



Nu sitter jag fast insnöad på att söka resor och dylikt. Jag har ju inte direkt några pengar men drömma kan man ju alltid göra :P. Hade jag haft pengar så hade jag iaf dragit till Sthlm/Västerås över lulekalaset och sedan till Danmark i Oktober :). Camilla och Tommie ska nämligen till västerås över en helg för att hälsa på tommies polare och dra en fest vilket hade varit väldigt roligt :). Lulekalaset kan man väl vid det här laget?! Till Danmark hade jag velat fara för att de ska vara en stor sensation "fest" där sista oktober :)

This is Sensation White:


Men jag hade gärna farit på Sensation Black också:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0