Hur ska man våga lita på någon?!

Muren runt omkring en växer sig bara starkare och starkare... Vad är det för idé att öppna upp sig och dela med sig om man sedan ändå bara får skit för det? Visst ställer alkohol till med mycket, det förstår jag men samtidigt kan jag inte se det som en ursäkt. Jag har alltid varit för snäll och på ett sett nästan låtit mig själv bli behandlad efter det också. Men nu är det nya tider och jag ska tamefan bli stenhård.



I can’t put my love on the line, that I hope you’ll understand


Igår så var jag Malin och Thess som sagt serveringspersonal på ett bröllop i Björsbyn vilket gick som smort :). Vi hade det väldigt kul ihop och AnnMarie som var kocken var jätte rolig och svammlade på hela tiden :). Vi fick mat, efterätt och alkohol utöver de 600 kronerna och vinaren som vi fick i lön. Snacka om lättförtjänta pengar! Det var ju bara roligt!

Efter bröllopsbestyren begav vi oss till Malinski för att fortsätta förfesten och göra oss i ordning för utgång på Allstar :). Jag hade det riktigt trevligt :). Nog för att jag blev lite väl på pickalurven men det är bara härligt - det bjuder jag på :P.

Efter alla stjärnor begav jag mig mot Spec Therese för att slagga på hennes soffa :).

Kommentarer
Postat av: Malin

haha speeec therese :)

2009-07-20 @ 00:15:15
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ajdå, läste inte så noga såg mest på bilderna och trodde det var din XD hehe. Jodå det är bara fint, ska upp till byhålan och jobba imorrn, har redan haft min semster men den hade gärna fått vara lite längre. Sj då?

2009-07-20 @ 02:23:33
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0