Höst mode

Nä men hojjja! Kan det inte få vara sommar liiiiite längre? Fick nästan rysningar när jag såg nånting om vantar på framsidan av en tidning. Nog för att jag iofs tycker att hösten är en väldigt mysig period då man får börja tända ljus och mysa i soffan med en filt men att det är förspelet till vintern vill jag gärna hoppa över :P

Idag så har iaf jag och Malin varit på stranden och huttrat, fi fan så kallt det var! Gåshud över hela kroppen och det gick tametusan inte ens att sitta upp pga av all blåst. Men imorgon ska vi göra ett nytt tappert försök på en annan strand (som är riktad åt ett annat håll) :). Men innan det så ska jag följa med brudarna på shoppingspree i stan :). Själv får jag nöja mig med fönstershoppning :).

Imorgon har jag även andra mindre roliga ärenden att ta itu med men det måste ju göras nån gång. Ingenting blir bättre av att skjutas upp. Eller tja, inte om jag ska tro Gustav från Svensson Svenssons råd: När man har ett problem ska man skjuta det framför sig och är man riktigt duktig så hinner man aldrig ikapp det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej. Det kostade 1800 per dygn att hyra. Plus soppa såklart.

2009-07-29 @ 09:38:44
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj vad sur jag verkade när jag svarade, men jag fattade inte att det var DU som skrev! Haha :) HAr du ny blogg??

2009-07-29 @ 13:20:33
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0