Håll i dig!

- Ja för annars blåser du bort! Inte är det då några måttliga vindar som blåser ute inte och det har inte varit speciellt lätt att sova heller eftersom att det är lite glapp i min dörr. Glappet gör att det låter PANG när vinden ligger på från rätt vinkel. Nåja, man ska väl inte klaga antar jag för vårt land är ju tryggt. Aldrig krig, knappt nån svält - men fan inget anställningsskyd..

Igår hade jag/vi stora svårigheter med att lista ut vad man skulle hitta på utan alkohol och när suget efter film var lika med noll. Googlade t.om. på att göra när man har tråkigt men alternativen var inte så lockande; Plocka isär insekter, Ha en spotta-längst tävling, tävla om vem som kan skala en apelsin snabbast osv. Efter lite övervägning så kidnappade vi iaf Malins papas bil och tittade på fulla folk (barn) i Pite haha :).

De senaste dagarna så har jag/vi konstaterat att nu är sommarsolen slut och vi dår mot mörkare tider i en rasande fart. Jag tycker att mörkret är mysigt men samtidigt en påminnelse om att snart är det slut på det roliga. Men jag erkänner, liiite kul ska det ändå bli att fara tillbaka till Skeå, åtminstone att träffa alla nära och kära :). Få sig en liten uppdatering om vad alla sysslat med under sommaren :).



Imorgon så bär det av mot Karungi för Williams dop :). Lill söt pojken där! Emma har även frågat om jag ville bli gudmor och det är ju självklart att jag vill :). Det kommer säkert att bli ett jätte fint dop :). Detta innebär med andra ord att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll, så kanske skulle man bara vara hemma och försöka friskna till? Mjoo, jag tror det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0