Men shiiiiiit!

Ikväll så har jag "roat" mig med att sätta ihop en malm byrå. Jag började med att uppskatta hur lång tid det skulle ta vilket jag lärt mig av arga snickaren och ställde in mig på att det skulle ta 1 timma men tji fick jag, 3 timmar och 20 minuter tog det! Gaaah, min kropp värker! Fredrik fick byrån i julklapp av sina föräldrar och när jag tillslut fått den färdig så märkte jag att det var fel modell. Han hade önskat sig den låga, breda men fått den höga, smala. Men det gör ingenting, vi får helt enkelt ha den i hallen istället och köpa den andra sen :). Då får vi förvaring så vi klarar oss :). I dagsläget så har vi 5 fullproppade garderober så det behövs verkligen mer!

Idag så har jag lagt ut 430kr på min uvi och en timme på jourcentralen! I en perfekt värld så skulle jag önska att medicinen var receptfri eller att man bara behövde besöka labbet och slippa läkaren. Symtomen är ganska lätt att urskilja så det är väldigt lätt att självdiagnostisera. Men men det var i en perfekt värld det :P.

Efter det så begav jag mig av mot K-byn för att laga köttbullar till julafton. Hoppas att dom blev bra, jag var nämligen så stressad att jag glömde smaka på slutresultatet men nog blev de säkert bra :). Efter detta så begav jag mig snabbt hemåt för att hinna mysa med älsklingen nån timme innan han skulle fara på jobbet. Vi kollade på Tillsammans, fan vad den är rolig den filmen alltså! "Men jag har svamp, då måste man få lufta!" hahaha.

Om jag räknat rätt så är detta min tredje nyktra helg i rad och det har varit väldigt skönt måste jag säga! Jag har satt upp som mål att vara nykter fram till februari med undantag för juldagen, annandagen och nyårsafton ;P. Det kan helt klart vara bra med nyktra perioder ibland.

Min dygnsrytm är illa tilltufsad men jag hoppas att jag tar mig i säng snart iaf, under kan ju ske.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahaha, hur fan kunde du inte märka att det var fel byrå medans du skruvade ihop den? ;D

2009-12-20 @ 08:52:05
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0