Kronisk smärta

Kan inte ens tänka mig så fruktansvärt hemskt det måste vara att leva med kronisk smärta. Min smärta kommer en gång i månaden och varar 1-2 dagar och bara det känns näst intill outhärdligt. Jag får proppa i mig ipren för att kunna röra mig och idag har jag inte ens tagit mig upp ur sängen förrän för en timme sedan. Nåja det är ju faktiskt bara 1-2ggr i månaden plus att jag får en ursäkt till att proppa i mig choklad och vara allmänt bitchig haha :P. Det gäller att hitta små ljusstrålar i mörkret :P

Idag så har Fredrik lämnat mig för att besöka huvudstaden. Jag måste säga att det känns riktigt jäkla tråkigt att inte kunna följa med men man måste lära sig att leva efter sina begränsningar. Allt som allt skulle resan gå på närmare 4000kr och det känns som alldeles för mycket pengar att slösa på en helg. Det kommer ju faktiskt fler resor :).

Nu har jag iaf bunkrat upp med godis (choklad - vad annars?), senaste avsnittet av desperata (missade det), och hela sista säsongen av gossip girl :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0