Alltid lagom till jul och helg!

Nu när jag äntligen fått tillgång till bil och det är helg så ska jag gå och få uvi, alltid lika lägligt! Så då ska jag måsta släpa mig till jourcentralen åtta imorgon - men jag är inte bitter. Nåja jag ska väl vara glad att jag slapp få det på julafton.

Veckan som gått har varit fruktansvärt händelselös, har mest klättrat kring väggarna! Jag har inte fått jobba nånting, har inga pengar att ta mig med bussen, ingen bil, ingen hemma inom gångavstånd, ja listan kan göras lång - men inte är jag bitter.

Så nu sitter jag här hemma och känner mig allmänt slö men inte så pass trött att jag kan sova. Fredrik är på jobbet så inget sällskap har jag heller - men inte är jag bitter.

Okej liiiite bitter kanske jag är vid närmare eftertanke :P


Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha men kom och hälsa på mig o sally då toka!

2009-12-19 @ 11:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0