Skellhell - I'm back ;)

Jag har fastnat framför datorn, det dröjde inte länge haha. Sitter och sneglar på mina ouppackade resväskor men beslutar mig därefter rätt snabbt för att titta tillbaks igen. Hojja vad jobbigt! 2 fullproppade resväskor och 2 Ikea påsar, suck! Men men, lite har jag fått upp iaf :).

Det känns väldigt skönt att vara tillbaka :). Det hade dock känts ännu bättre om Camilla, Hanna och Parastoo var här också men dom kommer ju på tisdag :). Sen bor det ju faktiskt 7st andra människor i korridoren också som inte är helt fel att umgås med :)!

Imorgon är alltså första arbetsdagen på Coop Forum med att plocka upp varor, helt okej arbete :). Jobbar 4½ timme per dag, perfekt extra inkomst :)! Nu fram till skolan ska jag jobba 4 dagar i veckan och sen blir det mest troligt två. Men en extra tvåtusing skadar aldrig :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0