Leende framför barnmaten

Jag såg en kille gå runt med en lista på coop och så stannade han framför barnmaten med världens flin, jag gissar att flinet berodde på att han inte hade en aning om att det fanns så mycket att välja bland och han var osäker på vad han skulle ta. På lappen stod det säkert bara barnmat och ingen smak. Han stod då iaf länge vid hyllan och kollade på burkarna :P

Visst är det bättre att ångra något man gjort än att alltid undra över vad som kunnat hända?! Jag intalar/inbillar mig det iaf men det beror ju självklart på vad saken gäller. Bättre att ha älskat och förlorat än att inte älskat alls. Vågar man inte chansa så vet man ju inte vad man går miste om? Jag har därför beslutat mig för att bli en dutt modigare, ta mer initiativ och ta dagen som den kommer. Finns det nånting som inte går att planera så är det kärleken (eller livet överlag egentligen).

Än så långe känns det skönt att vara tillbaka, även om det blir lite långtråkigt ibland, tur att jag har min älskade dator! Tänkte ta tillfället i akt och ladda hem lite dj-program och nöta! Musik har alltid varit ett brinnande intresse för mig så jag fattar inte att jag inte tänkt på det tidigare?! Bara som en kul grej nog för att det hade varit underbart att få vara på en klubb också :D!

Nä nu ska jag lägga mig i sängen iaf!

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra tänkt Helena!

2009-08-20 @ 07:59:53
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0