Kul med nytt folk!

Igår vankades det överraskningsfest hos Madde. Jag och alla hennes vänner välkomnade henne med grattis skrik så att hon var nära att falla baklänges :P. Vi hade dekorerat lägenheten med ballonger, serpentiner och tilltugg så hon lär ju får städa gärnet idag haha. Det var iaf jättekul att få träffa hennes vänner och alla var supertrevliga :-D!

Efter förfesten så drog vi vidare till station 8 och dansade bort kvällen :).



Fick veta igår att vi har haft inbrott i stugan, så totalt jävla onödigt! De hade brutit upp båda garagen och slagit sönder rutorna ner mot vattnet så det var förmodligen nå teens. Åhh, man blir så irriterad! Vi hade ju inte ens nånting värt att ta?! En tv från 1800-frysifast och Mickes luftgevär. Hoppas att det hinns med att fixa innan jag tänkte dra dit med goo brudarna!

Nä nu ska jag gå och kolla i skafferiet och kylskåpet för femtielfte gången men jag tvivlar på att jag har missat nå :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0