Kokkobello?

Fasiken idag har det verkligen varit fullt ös heeela dagen. Har först jobbat från 10-16 och sen hem och ta itu med tvätten, dammsuga, byta sängkläder osv. När jag äntligen var klar med allt och lagt mig i sängen  för att glo tv vid åtta så kommer Camilla in "Du vet väl att du kokar potatis?" haha! Hur dum får man bli?! Jag glömde helt och hållet bort det under tiden jag var ute och rökte så dom hade säkert stått och puttrat i en timma haha. Nåja, dom var inte allt för sönderkokta så dom får fan lov att funka som matlåda imorgon ;P.

Kul med skolstart :). Fast det lär jag väl inte tycka allt för länge, snart kommer allt att gå på rutin igen :P. Får se om jag pallar att plugga 100% och jobba 50%?! Det ska fan gå! Då har jag iaf minst 12'000kr till vintern. Har ju gjort upp massa planer ;).

Nä nu ska jag gå och däcka i säng så att jag är pigg och fräsch till imorgon, får ju besök på kvällskvisten också ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0