Intala dig själv det!

Så länge som man måste intala sig själv om något så är väl detta ett starkt tecken om att det är något som inte fungerar? Visst ska man inte ge upp för lätt utan kämpa om det verkligen är något som man vill. Men är det verkligen det eller bara naivt? Det ska bli ändring...

Ekonomin ser inte allt för ljus ut med tanke på att jag inte haft något jobb under sommaren samt en skuld för P&L. Men det är ju jag själv som satt mig i skiten så det är bara bita ihop. Åhh vad jag önskar att jag kunde gå bak i tiden dock men ingenting blir bättre av att älta.

Det har varit mycket regn och åska på sistone men jag tycker bara det är mysigt :). Fast det ska helst vara på natten när man ska sova istället för på dan :).

Nästa vecka blire nog troligast att jag åker tillbaka till Skeå, längtar faktiskt tillbaka :). Fast det kommer kännas jobbigt att lämna livet i Luleå men det är ju inte för alltid :). Kommer ju att åka hem minst 1 gång i månaden plus att det alltid går att hälsa på mig där :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0