Friday evening

Då sitter man här efter en hel veckas stekning i solen. Det har gett sina resultat iaf :). Idag har det dok varit lite väl hett men som tur är så finns det vattensprutor och en vattensprutare vid namn Emil :D. Han tyckte dock att det var roligare att bli runt knuffad av pappa på åkgräsklipparen haha :P.

Min käre broder har tagit körkortet nu :D! Grattis än en gång! Så nu har jag en privat chaufför 24-seven på helgerna :). Veckodagarna spenderas ju på I-19 i vanlig ordning :). Jag och Thess bestämde oss för att köra en liten fuling med honom idag :P. Vi såg hans bil utanför Biltema så vi skrev en lapp och stoppade på hans ruta "Jag såg dig när du körde på min katt! Vänligen kontaka mig omgående 073-*******". Han såg så förvånad ut efter att ha läst lappen och gick runt bilen för att kolla, hehe. Han insåg dock sen att det var vi som spelat honom ett spratt och vi fick ett fuckyou-finger som svar :P. Men skämtar man med andra så får man tåla ett och annat själv haha.

Kvällen har spenderats i hårfärgens tecken i försök att omvandla Thess till redhead, slut resultatet får jag dock se imorgon :). Jag vill också göra en makeover men jag har så SVÅRT att bestämma mig! Färga om hela håret, slingor, vilken färg, frisyr. långt, kort osv så vi får la se hur det blir. Nånting radikalt är allt jag vet! Skulle t.om. kunna raka av mig allt men då vet man ju inte hur skallen under ser ut?! Ähh oavsett hur det blir så är det ju bara hår = det växer ut!

Eftersom att kvällen har varit väldans slapp så blire några (bebis)drinkar imorgon på invit i goda vänners lag :). Härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0