Ångest!

Mjoo det känns som att jag har så mycket att fixa innan jag åker tillbaka till Skeå men egentligen är det inte speciellt mycket :P. Det kommer dock att bli jobbigt att åka buss dit eftersom att jag har släpat hem så mycket! Så jag ska nog bara proppa min största väska med hjul full och lämna resten för tillfället. Plus att jag bara ska vara där i fyra månader innan jag flyttar hem igen. Det pendlar jag också mellan - Ska jag offra min kötid hos Lulebo för att bo själv i 9 månader eller ska jag bo hemma och spara pengar?!

Det LÖSER sig :D!



Ny och gooo musik:



So I keep doing my own thing
Walking tall against the rain
Victory’s within the mile
Almost there, don’t give up now

Only thing that’s on my mind


Right is right
Rules are rules
This is what I give for you
I’m just winding you up, oh
Jack be nimble, Jack be quick
Please don’t make too much of it
It ain’t that serious


Lyssna också på LL Cool J feat. Jennifer Lopez - Control myself (Inbäddning inaktiverad på begäran)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker du ska bo hemma och spara din kötid, så det så! :) Fast å andra sidan är ju inte det lika kul, haha ;D

2009-08-13 @ 14:47:40
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0